poniedziałek, 14 września 2009

Odwiedziny


Na moim nowym mieszkaniu były od początku same cuda. Gdy się wprowadziłem wysiadł w całej kamienicy prąd. Kiedy montowaliśmy nowy zlew pękła rura i zalaliśmy całkowicie sąsiada. Ale to co chciałem opowiedzieć to pierwsza wizyta znajomych, którzy przyszli do mnie z okazji parapetówki. Połowy ludzi nie znałem, ale ponieważ były to kobiety nie przejmowałem się zbytnio. Wszyscy bawili się dobrze, aż za dobrze bo alkohol zużył się po godzinie i wszyscy mieli już dobrze. Tak dobrze ,że ktoś wpadł na pomysł rozebrania się. Wszyscy to zrobiliśmy. Nigdy wcześniej nie widziałem tylu gołych dziewczyn...wszędzie tylko nagie piersi i cipki. Nagle pierwsza para dziewczyn zaczęła się całować. Po chwili zrobiły to kolejne. Miałem wrażenie ,że otaczają mnie same lesbijki. To było takie cudowne ,że już nie mogę więcej pisać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz